Ritarinkukka (Hippeastrum)

Ritarinkukka (Hippeastrum)

torstai 26. helmikuuta 2015

Blogin aloitus ja esittely

Hei!
Tervetuloa lukemaan puutarha-aiheista blogiani, jossa kirjoitan erilaisten kasvien kasvatuksesta pohjautuen omiin kokemuksiini. Harrastustani voisi kutsua jopa kasvien keräilyksi, sillä niitä on siunaantunut sisä- ja ulkopuutarhaan melkoinen määrä. Olen aina, jo pienestä, pitäen ollut kiinnostunut luonnosta ja kasveista, joten tämän blogin aloittaminen tuntuu luontevalta. Muistan jo kuinka esikouluikäisenä kävimme koulun kanssa retkellä eläintarhassa ja kotimatkalle lähdettäessä opettaja huomasi minun hävinneen. Hetken päästä ilmestyin linja-autoon kukkapaketti kädessäni. Olin käynyt eläintarhan myymälässä ostamassa matkamuistoksi viherkasvin, jonka lajia/lajiketta en valitettavasti enää muista. Muut ostivat matkamuistoksi pehmoeläimiä, minä olin ainoa jota kiinnostivat vain myymälän myytävät kasvit. Nyt tämä harrastus on muuttunut puolittain ammatiksi, koska valmistuin puutarhuriksi viime vuonna. Toivottavasti blogistani on iloa ja hyötyä myös muille saman alan harrastajille.

2 kommenttia:

  1. Mukavan ja mielenkiintoisen oloinen blogi sinulla. Pitää alkaa seuraamaan tätä. :) T. toinen kasviharrastaja

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Toivottavasti blogi tarjoaa tietoa ja ideoita kanssaharrastajille.

    VastaaPoista